Pouze

Navíc až 13 % sleva!

KUP TEĎ | Až -65 %

Všeobecné obchodní podmínky

Váš dodavatel a smluvní partner

Lampenwelt GmbH
Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Německo
Společnost s ručením omezeným se sídlem ve Fuldě

Zápis u rejstříkového soudu společnosti HRB 8845.

Jednatelé společnosti: Vanessa Stützle, Ansgar Weber

DIČ podle § 27a zákona o dani z přidané hodnoty: DE 815 559 897

WEEE Reg. Číslo09281/20-ECZ

Náš zákaznický servis můžete kontaktovat v případě dotazů, stížností a žádostí na adreseinfo@lumories.cz

Kontaktní formulář


Přehled Všeobecných obchodních podmínek (VOP)

Zákonem požadované informace o právu spotřebitele na odstoupení od smlouvy při prodeji na dálku naleznete v oddíle 6 VOP.

Informace o uložení těchto dokumentů a o možnosti nahlédnout do textu smlouvy (textu nabídky) naleznete v oddíle 2 VOP.

Snažíme se také o zákaznicky orientovaná řešení v právních záležitostech. Můžete nám jednoduše zavolat. Vaše práva samozřejmě zůstávají neomezená i bez telefonátu. Právní předpisy ukládají poskytovatelům online služeb zejména povinnost poskytnout řadu poznámek ke smlouvě a platným obchodním podmínkám. Tyto informace a další naše přepravní podmínky jsme pro vás shrnuli níže.

 

Přehled všeobecných obchodních podmínek prostřednictvím internetového obchodu Lumories.cz

 

  1. Platnost

  2. Možnost uložení a přístupu k textu smlouvy

  3. Smluvní partneři, jazyk a uzavření smlouvy

  4. Ceny, náklady na dopravu, slevy na objednávky

  5. Platba, doručení

  6. Právo na odstoupení od smlouvy

  7. Bezplatné vrácení zboží do 50 dnů (právo na dobrovolné vrácení zboží je přiznáno)

  8. Výhrada vlastnictví

  9. Záruka a správa reklamací

  10. Oznámení o ochraně údajů

  11. Řešení sporů pro spotřebitele

  12. Rozhodné právo, soudní příslušnost

  13. Salvatorská doložka

1. Platnost

1.1.  Dodáváme výhradně v souladu s těmito všeobecnými obchodními podmínkami, které tvoří základ všech smluv uzavřených s námi na základě nabídek na stránkách našeho internetového obchodu. Všeobecné obchodní podmínky zákazníka, které jsou v rozporu s těmito ustanoveními nebo se od nich odchylují, se neuplatňují. Následující všeobecné obchodní podmínky platí výlučně i v případě, že dodávku a servis realizujeme bez výhrad s vědomím, že podmínky zákazníka jsou v rozporu s těmito podmínkami nebo se od nich odchylují.

 

1.2. Pokud se tyto podmínky vztahují na spotřebitele, jedná se o fyzické osoby, u nichž účel objednávky nelze přiřadit k obchodní, samostatně výdělečné nebo svobodné činnosti. Podnikatelé (komerční zákazníci) jsou fyzické nebo právnické osoby či společnosti s právní subjektivitou, které zadávají objednávky za účelem obchodní činnosti, samostatně výdělečné činnosti nebo výkonu svobodného povolání. Zákazníky ve smyslu těchto obchodních podmínek jsou jak spotřebitelé, tak podnikatelé.

 

1.3. Pokud chcete zadat objednávku jako podnikatel v rámci přeshraničních dodávek, musíte v rámci objednávky nebo ve svém zákaznickém účtu uvést platné DIČ. Zadáním platného DIČ do příslušného pole zákazník potvrzuje, že objednávku zadává jako podnikatel v rámci své podnikatelské činnosti. Pokud zákazník DIČ neuvede, uvede zahraniční DIČ nebo uvede neplatné DIČ, potvrzuje tím, že objednávku nezadává jako podnikatel nebo ji nezadává v rámci své podnikatelské činnosti. V takovém případě je zákazník považován za spotřebitele. Následná změna nebo úprava není možná.

 

1.4. Pokud jsou lhůty uvedeny jako pracovní dny, rozumí se tím všechny pracovní dny s výjimkou sobot, nedělí a státních svátků v sídle naší společnosti.

2. Možnost uložení a přístupu k textu smlouvy

2.1. Tyto VOP a ostatní smluvní ustanovení uchováváme spolu s údaji o vaší objednávce, které jsou připraveny k vyhledání v rámci objednávkového procesu. Tyto informace si můžete snadno archivovat buď stažením VOP a uložením údajů shrnutých v objednávkovém procesu v internetovém obchodě pomocí funkcí vašeho prohlížeče, nebo můžete počkat na automatické potvrzení objednávky, které vám po dokončení objednávky zašleme e-mailem na vámi uvedenou adresu. Tento e-mail s potvrzením objednávky obsahuje smluvní ustanovení včetně údajů o vaší objednávce a tyto všeobecné obchodní podmínky; můžete si jej snadno vytisknout nebo uložit pomocí svého e-mailového programu.

2.2. Text smlouvy je u nás uložen, avšak z bezpečnostních důvodů k němu nemáte přímý přístup. Každému zákazníkovi nabízíme přímý přístup chráněný heslem („Můj účet“). Zde můžete po příslušné registraci spravovat své údaje a prohlížet si podrobnosti o objednávkách. Zákazník se zavazuje zachovávat důvěrnost svých přístupových údajů a nesdělovat je neoprávněným třetím osobám. Aktuální znění VOP najdete na našich webových stránkách.

2.3. Registrace

Výrobky můžete nakupovat na stránkách www.lumories.cz jako registrovaný zákazník s uživatelským účtem nebo jako host (uživatel bez uživatelského účtu). Při registraci je nutné zadat své jméno, příjmení, e-mailovou adresu a heslo. Pro úspěšnou registraci musí kupující zaškrtnout políčko, kterým vyjadřuje souhlas s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a uděluje souhlas se zpracováním svých osobních údajů zadaných v registračním formuláři. Kupující odpovídá za bezpečnost jakéhokoli uživatelského jména a hesla používaného k přístupu k účtu. Kupující je povinen neprodleně změnit své heslo, pokud má podezření, že bezpečnost jeho účtu byla narušena, a informovat nás o tom. Zadáním svých údajů při přihlášení nebo registraci kupující potvrzuje, že zadané údaje jsou úplné a správné. V případě registrace uchováváme údaje zákazníka i údaje o objednávce, takže při všech budoucích objednávkách se zobrazí předvyplněné údaje, které může zákazník potvrdit nebo upravit. V účtu registrovaného kupujícího si kupující může kdykoli zobrazit uložené údaje, dodací adresy a předchozí objednávky.

Přehled všeobecných obchodních podmínek pro obchodování prostřednictvím internetového obchodu Lumories.cz

3. Smluvní partneři, jazyk a uzavření smlouvy

3.1. Vaším smluvním partnerem je společnost Lampenwelt GmbH. Smlouvy v našem internetovém obchodě lze v současnosti uzavírat pouze v českém jazyce. Naše reklamní nabídky jsou nezávazné, pokud se nestanou obsahem smluvní dohody.

3.2. Před odesláním objednávky máte možnost zkontrolovat a opravit zadané údaje. Odesláním objednávky předkládáte závazné smluvní prohlášení. Potvrzení přijetí objednávky následuje bezprostředně po technicky bezchybném přijetí vaší objednávky.

3.3. Závazná smlouva vzniká ihned po zadání objednávky, pokud přijmete výzvu a dokončíte svou objednávku platbou prostřednictvím jedné z námi nabízených online platebních služeb potvrzením platebního pokynu. Naše online platební služby zahrnují PayPal, Apple Pay, kreditní a debetní karty VISA, MasterCard nebo Maestro prostřednictvím platební platformy společnosti Ayden N.V.

3.4. Pokud jste si vybrali jiný způsob platby za svou objednávku, závazná smlouva je uzavřena až po přijetí předchozího e-mailového oznámení od nás o odeslání zboží nebo jiného výslovného prohlášení o přijetí.

3.5. E-mail s žádostí o platbu nebo oznámením o odeslání obvykle obdržíte ve stejný den po přijetí objednávky. Pokud to trvá déle: Vaše objednávka je pro vás závazná maximálně 3 pracovní dny a můžete ji samozřejmě zcela nebo částečně zrušit ještě předtím, než oznámíme její přijetí.

4. Ceny, náklady na dopravu, slevy na objednávky

4.1. Na objednávky v našem internetovém obchodě se vztahují ceny uvedené v nabídce v době objednávky. Naše ceny zahrnují platnou zákonnou daň z přidané hodnoty. Snažíme se zajistit, aby všechny ceny na webových stránkách byly přesné, avšak nelze zcela vyloučit možnost chyby. Nejsme vázáni nabídkami s očividnými chybami či tiskovými omyly. Pokud po odeslání objednávky kupujícím zjistíme, že cena uvedená u jakéhokoliv objednaného výrobku je nesprávná, neprodleně kupujícího informujeme o této chybě a oznámíme mu správnou cenu. Kupující má následně možnost potvrdit nákup za správnou cenu nebo odstoupit od smlouvy do 8 dnů. V případě odstoupení od smlouvy okamžitě vrátíme již zaplacenou kupní cenu.

Dodání je možné pouze na území České republiky.

Kromě výše uvedených cen účtujeme za doručení každé objednávky130 Kč v závislosti na hodnotě objednávky do výše 699 Kč. Při objednávkách nad hodnotu 699 Kč doručujeme bez nákladů na dopravu. 

Pokud vaše objednávka obsahuje zboží větších rozměrů, vztahuje se na ni příplatek za objemné zboží 658 Kč, který bude uveden v konečném souhrnu objednávky. Zda váš výrobek spadá do kategorie objemného zboží si můžete ověřit na stránce s podrobnými informacemi o výrobku a/nebo v informacích o jeho doručení. Další podrobnosti o nákladech na dopravu najdete v informacích v obchodě. Jejich seznam je k dispozici zde.

Upozornění k objednávkám na dobírku: Při objednávkách na dobírku platíte v hotovosti přímo řidiči zásilky. U objednávek na dobírku si doručovací společnost účtuje poplatek za dobírku50,00 Kča to bez ohledu na hodnotu objednávky. 

4.2. Po doručení obdržíte e-mailem fakturu za zakoupené produkty spolu se souhrnem vaší objednávky. Na faktuře budou uvedeny veškeré náklady spojené s nákupem, včetně ceny a množství jednotlivých produktů, účtovaná DPH, všechny poplatky za doručení, a celková cena.

Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Německo
Společnost s ručením omezeným se sídlem ve Fuldě

5. Platba, doručenie

5.1. Nabízíme následující možnosti platby, přičemž si vyhrazujeme právo určit alternativní způsoby platby místo nákupu na účet v závislosti na výsledku kontroly úvěrové bonity při přijetí smlouvy. Neexistuje žádný nárok na platbu formou nákupu na účet. Obecně si můžete vybrat mezi:

Platba předem

Pokud si zvolíte platbu na fakturu, je nutné zaplatit předem. Zboží bude pro vás rezervováno na 14 dní. Dobírku50,00 Kč uvedenou na faktuře můžete předem převést na náš účet. Podrobnosti o převodu vám budou sděleny při objednávce. Pokud do 14 dní nezaplatíte, rezervace zboží bude zrušena a objednávka automaticky stornována.

Platba kreditní kartou prostřednictvím Ayden N.V. (VISA, MasterCard nebo Maestro, debetní karta)

Zadáte číslo kreditní karty, její platnost a ověřovací kód. Tyto údaje se u nás neukládají, ale jsou přenášeny přímo do Ayden N.V. pomocí bezpečného 128bitového šifrování SSL. Vaše kreditní karta musí být registrována u banky, která ji vydala, pro ověřovací postup Verified by VISA a MasterCard SecureCode. Po přijetí objednávky bude částka rezervována na vaší kreditní kartě. Platba bude z vaší karty odečtena ihned po odeslání objednávky. Tento jednoduchý a rychlý způsob platby je pro vás zcela zdarma.

Debetní karta / EC karta

Po zadání údajů bude částka faktury odečtena z vašeho účtu. Stejně jako platba kreditní kartou je i tento způsob platby bez poplatků.

Dobírka

Fakturu uhradíte doručovací společnosti v hotovosti. Doručovací společnost si za tento způsob platby účtuje poplatky bez ohledu na hodnotu objednávky.

Apple Pay

Platíte přímo prostřednictvím svého účtu Apple. Po odeslání objednávky budete přesměrováni na web Apple, kde autorizujete platbu. Jakmile bude platba potvrzena, objednávka bude odeslána v závislosti na dodací lhůtě daného produktu.

PayPal

Fakturu uhradíte přes online službu PayPal. Musíte být registrováni nebo se nejprve registrovat, ověřit se přihlašovacími údaji a potvrdit platbu. PayPal Express nám také přenese adresní údaje uložené ve vašem účtu PayPal.

5.2. Zboží na celém území Česka doručuje poskytovatel přepravních služeb. Nedoručujeme zásilky do P.O. boxů ani zásilky uložené na poště.

5.3. Pokud jste objednali více druhů produktů s různými dodacími lhůtami, usilujeme o jejich kompletní dodání. V případě větších rozdílů můžeme zaslat dostupné položky odděleně. Poštovné vám bude účtováno pouze jednou.

5.4. Povinnost dodat zboží neplatí v případě, že sami nebyli správně nebo včas zásobeni a nejsme odpovědní za jeho nedostupnost. Pokud zboží není dostupné, okamžitě vás informujeme a případná platba bude vrácena.

5.5. Dodací lhůta začíná běžet následující den po přijetí platebního příkazu v případě platby předem, nebo den po uzavření smlouvy v případě jiných způsobů platby. Pokud poslední den dodací lhůty připadne na neděli nebo státní svátek, dodání se uskuteční následující pracovní den.

5.6. U spotřebitelů přechází riziko náhodné ztráty nebo poškození zboží na příjemce při doručení. U ostatních zákazníků přechází riziko při převzetí zboží přepravcem.

6. Právo spotřebitelů na odstoupení od smlouvy

6.1. Níže naleznete pokyny týkající se požadavků a důsledků zákonného práva na zrušení objednávky na přepravu. Zákonné právo na zrušení objednávky se nevztahuje zejména na obchodní prodejce.

Zásady zrušení

Právo na zrušení

Máte právo zrušit tuto smlouvu do čtrnácti dnů bez uvedení důvodu.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy je čtrnáct dní ode dne, kdy jste vy nebo vámi určená třetí strana, která není dopravcem, převzali poslední zboží.

Pokud chcete uplatnit právo na zrušení, musíte nás informovat (Lampenwelt GmbH, Rabanusstraße 14-16, 36037 Fulda, E-mail: info@lumories.cz) o svém rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem). Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, není to však povinné. Pokud tuto možnost využijete, neprodleně vám zašleme potvrzení o přijetí takového odstoupení (např. e-mailem).

Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy stačí, pokud oznámení o uplatnění práva na odstoupení od smlouvy odešlete před jejím uplynutím.

Důsledky odstoupení od smlouvy

Pokud od této smlouvy odstoupíte, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (s výjimkou dodatečných nákladů vzniklých v důsledku výběru jiného způsobu dopravy než nabízené, nejvýhodnější standardní dodávky), neprodleně a nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jsme obdrželi oznámení o vašem odstoupení od této smlouvy.

K vrácení použijeme stejný platební prostředek, který jste použili při původní transakci, pokud s vámi nebude výslovně dohodnuto jinak; za toto vrácení vám v žádném případě nebudou účtovány žádné poplatky. Vrácení platby můžeme odmítnout, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud nám neposkytnete potvrzení o jeho odeslání, podle toho, co nastane dříve.

Zboží nám (Lampenwelt GmbH, Rabanusstraße 14-16, 36037 Fulda) musíte neprodleně zaslat nebo předat nejpozději do čtrnácti dnů ode dne, kdy jste nás informovali o odstoupení od této smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete před jejím uplynutím. Náklady na vrácení zboží hradíme my.

Za případné snížení hodnoty zboží odpovídáte pouze tehdy, pokud je způsobeno manipulací se zbožím, která není nezbytná k ověření jeho vlastností, kvality a funkčnosti.

6.2. Výjimky z práva na zrušení

Ze zákonného práva na odstoupení od smlouvy existují právní výjimky (§ 312g BGB, tj. německého občanského zákoníku), na základě kterých si vyhrazujeme právo vůči vám tyto předpisy uplatnit:

Právo na odstoupení od smlouvy se nevztahuje na smlouvy o dodání zboží, které není prefabrikované, a při jehož výrobě hraje rozhodující roli individuální výběr nebo určení spotřebitelem, nebo které je jednoznačně přizpůsobeno osobním potřebám spotřebitele.

 
6.3. Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy

Vzorový formulář pro zrušení rezervace uvedený ve výše zmíněných zásadách zrušení rezervace je uveden níže. Nemusíte jej nutně použít, ale v každém případě můžete své odstoupení od smlouvy formulovat i samostatně.

Vzor formuláře na zrušení

(Pokud chcete smlouvu zrušit, vyplňte a vraťte tento formulář.)

 

Lampenwelt GmbH, Rabanusstraße 14-16, 36037 Fulda

E-mailová adresa: info@lumories.cz

 

Tímto odstupuji/odstupujeme od uzavřené kupní smlouvy

 

  • následujícího zboží (*)/poskytování následujících služeb (*)
  • Objednáno dne (*)/akceptováno dne (*)
  • Jméno spotřebitele(ů)
  • Adresa spotřebitele(ů)

Podpis spotřebitele (spotřebitelů) (pouze v případě papírového oznámení)

 

Datum

6.4. Světla jsou obvykle křehké a citlivé předměty, a proto by se s nimi mělo zacházet s potřebnou opatrností. Před vrácením zboží ho zabalte co nejpečlivěji, nejlépe do původní kartonové krabice se vším příslušenstvím a součástmi obalu. V případě potřeby použijte ochranný vnější obal.

6.5. Vezměte prosím na vědomí naše slevy na objednávky a poukázky:

Pokud jste na svou objednávku získali slevu ve formě našich slevových poukázek nebo srážek z ceny prostřednictvím poukázek z důvodu dosažené hodnoty objednávky a pokud hodnota objednávky klesne pod hodnotu objednávky potřebnou k získání slevy z důvodu (částečného) zrušení objednávky, bude vám účtován rozdíl vyplývající ze získané slevy ve srovnání s původní hodnotou objednávky bez této slevy.

Nesplnění výše uvedených informací nemá vliv na účinné uplatnění práva na zrušení a nezhoršuje vaše právní postavení.

7. 50 dní bezplatného vrátenia (dobrovoľné právo na vrátenie)

7.1. Bez ohledu na vaše zákonné právo na vrácení vám poskytujeme dobrovolné právo na vrácení 50 dní od obdržení zboží. S tímto právem na vrácení můžete vypovědět smlouvu i po uplynutí 14denní zákonné lhůty (viz poučení o odstoupení od smlouvy v bodě 6) na odstoupení od smlouvy tím, že nám zboží vrátíte do 50 dní po jeho obdržení.

Lhůta začíná běžet po kompletním obdržení zboží. Pro dodržení lhůty stačí včasné odeslání zboží nebo žádosti o vrácení. Dobrovolné právo na vrácení lze uplatnit pouze zasláním zboží zpět, pokud zboží nelze zaslat jako balík. Náklady na vrácení hradíme my. Využijte k tomu náš portál pro vrácení zboží. Zboží neschopné zaslání balíkem vyzvedne námi pověřená přepravní společnost. V takovém případě je třeba předem kontaktovat naše zákaznické služby.

7.2. Pokud vrátíte zboží v souladu s právem na dobrovolné vrácení, vrátíme vám kupní cenu. Zboží vraťte kompletní (se vším příslušenstvím a všemi součástmi obalu) a v nepoškozeném stavu v původním obalu. V opačném případě můžeme požadovat náhradu za vzniklou ztrátu hodnoty, pokud ztráta hodnoty vznikla v důsledku manipulace se zbožím, která nebyla nezbytná pro kontrolu stavu, vlastností a funkčnosti zboží. Pokud máte jakékoli problémy s balením nebo používáním našeho portálu pro vrácení zboží, obraťte se na náš zákaznický servis.

Poskytujeme štítek pro vrácení zboží. Ten můžete použít pro bezplatné vrácení zásilky určenému poskytovateli přepravních služeb. Odvoz se nabízí pouze v případě objemného zboží. Náklady na vyzvednutí objemného zboží hradíme my.

7.3. Podmínkou našeho dobrovolného práva na vrácení je, že jste zboží nepoužívali nad rámec kontroly kvality, vlastností a funkčnosti zboží. Pokud jste již zboží využívali nad rámec této kontroly, nemůžete se více dovolávat dobrovolného práva na vrácení. Dobrovolné právo na vrácení je také vyloučeno, pokud zboží není prefabrikované a na jeho výrobu je rozhodující individuální výběr nebo určení spotřebitele nebo je vyrobeno jednoznačně podle osobních potřeb spotřebitele.

7.4. Upozorňujeme, že podmínky uvedené v § 7 se neuplatňují během prvních 14 dní (zákonné právo na odstoupení od smlouvy podle § 6 VOP) dobrovolného práva na vrácení, ale pouze během následujících 36 dní. Smluvně přiznané právo na dobrovolné vrácení nemá vliv na vaše zákonná práva a nároky, jejichž využití je bezplatné. Zejména vaše zákonné právo na odstoupení od smlouvy a vaše zákonná záruční práva zůstávají nedotčena.

8. Vyhrazení vlastnického práva

Zboží zůstává naším majetkem až do úplného zaplacení.

9. Záruka za vady a reklamace

9.1. V případě vad zboží má zákazník zákonné právo ze zodpovědnosti za vady (záruka). Na námi dodané nové zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 2 roky pro spotřebitele. Tato lhůta začíná běžet okamžikem předání výrobku spotřebiteli.

V souladu se zákonnými ustanoveními nezodpovídáme mimo jiné za škody, které:

  • mají popis, typ, množství a kvalitu, funkčnost, kompatibilitu, interoperabilitu a jiné vlastnosti požadované v kupní smlouvě;

  • jsou vhodné pro konkrétní účel, pro který je spotřebitel potřebuje a o kterém spotřebitel informoval prodávajícího nejpozději v době uzavření kupní smlouvy a prodávající s tím souhlasil;

  • jsou dodávány se vším příslušenstvím a návodem k použití včetně návodu k instalaci, jak je uvedeno v kupní smlouvě;

  • jsou aktuální, jak je uvedeno v kupní smlouvě.

Kromě splnění subjektivní shody musí zboží:

  • mít takovou kvalitu a odpovídat popisu vzorku nebo modelu, který prodávající poskytl spotřebiteli před uzavřením kupní smlouvy, pokud je to vhodné;

  • být dodáváno spolu s takovým příslušenstvím včetně obalu, návodu k instalaci nebo jiných pokynů, které může spotřebitel v případě potřeby odůvodněně očekávat;

  • být v takovém množství a mít takové vlastnosti a jiné znaky, a to i pokud jde o trvanlivost, funkčnost, kompatibilitu a bezpečnost, jaké jsou obvyklé pro zboží stejného druhu a jaké může spotřebitel odůvodněně očekávat vzhledem k povaze zboží a s ohledem na jakékoli veřejné prohlášení prodávajícího nebo jiných osob na vyšších stupních smluvního řetězce, včetně výrobce, v reklamě nebo na označení, pokud prodávající neprokáže, že:

  • o veřejném prohlášení nevěděl a ani se nedalo rozumně očekávat, že by o něm věděl,

  • veřejné prohlášení bylo opraveno stejným nebo srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno v době uzavření kupní smlouvy, nebo

  • veřejné prohlášení nemohlo ovlivnit rozhodnutí o koupi zboží.

V souladu se zákonnými ustanoveními neneseme odpovědnost za škody, které:

  • vyplývají z nesprávné instalace (např. nedodržení limitů napájecího napětí) a/nebo nesprávného používání (např. používání výrobků bez příslušného označení „odolný vůči mořskému klimatu“ v prostředí s velmi slaným vzduchem nebo používání výrobků bez příslušného stupně ochrany IP44 a vyšší) v místech s trvale nadprůměrnou vlhkostí a/nebo nesprávné údržby (např. používání nevhodných čisticích prostředků, používání předmětů s ostrými hranami) prodávaných výrobků,

  • jsou výsledkem používání nebo jiného přirozeného a běžného opotřebení,

  • jsou založeny na neoprávněné úpravě výrobku (např. doplňky a/nebo úpravy).

Ve výše uvedených případech samozřejmě neneseme odpovědnost, pokud za škodu nezodpovídáme my.

Údaje o průměrné životnosti svítidel jsou průměrné hodnoty. Není zaručeno, že svítidlo dosáhne minimálně uvedenou životnost.

V případě použitého zboží je záruka omezena na jeden rok.

V případě, že se nesoulad projeví do jednoho roku od dodání zboží, předpokládá se, že nesoulad existoval v době dodání, pokud prodávající neprokáže opak nebo pokud tento předpoklad není neslučitelný s povahou zboží nebo povahou nesouladu.

Spotřebitel může uplatnit svá práva vyplývající z nesouladu, pokud oznámí prodávajícímu nesoulad do dvou měsíců ode dne zjištění nesouladu a v oznámení nesoulad podrobně popíše. V případě nesouladu má spotřebitel právo nejprve požadovat bezplatné odstranění nesouladu, a pokud k odstranění nesouladu nedojde, pak požadovat snížení kupní ceny úměrně k nesouladu nebo odstoupit od kupní smlouvy a požadovat vrácení zaplacené částky. Na vaši žádost odpovíme do 8 dní od jejího doručení.

Práva spotřebitele se promlčují po dvou letech ode dne, kdy uplatnil reklamaci pro nesoulad.

9.2. Ustanovení o nevyhovujícím zboží (článek 9.1 výše) se nevztahují na podnikatele. V případě věcných vad zboží se na podnikatele vztahují ustanovení Občanského zákoníku v části Zodpovědnost za věcné vady.

9.3. Ceníme si spokojenosti našich zákazníků. Můžete nás kdykoli kontaktovat prostřednictvím některého z výše uvedených kontaktních kanálů. Budeme se snažit co nejrychleji přezkoumat vaši žádost a budeme vás informovat po přijetí dokumentů nebo vašeho podání či stížnosti. Dejte nám však prosím určitý čas, protože v záručních případech je často nutné zapojit výrobce. V případě stížností nám pomůžete, pokud co nejpřesněji popíšete předmět problému a v případě potřeby nám zašlete kopii objednávkových dokladů nebo alespoň uvedete číslo objednávky, číslo zákazníka atd. Pokud od nás nedostanete odpověď do 5 pracovních dní, kontaktujte nás. V ojedinělých případech se mohlo stát, že e-maily "uvízly" v našich nebo vašich filtrech nevyžádané pošty nebo se k vám zpráva nedostala jiným způsobem, případně byla omylem vynechána.

9.4. Výrobce poskytuje na určité zboží záruku. V takovém případě je ke zboží přiložen záruční list, který stanoví podmínky záruky a postup jejího uplatnění. V případě vady je výrobce povinen v záruční době bezplatně zajistit nápravu, tj. opravu nebo výměnu zboží. Pokud vada nebude odstraněna nebo zboží nebude vyměněno v přiměřené lhůtě, máte právo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od smlouvy dle vlastního uvážení.

9.5. Zvláštní pozornost věnujeme spokojenosti zákazníků. Můžete nás kdykoli kontaktovat některým ze způsobů uvedených na začátku. Budeme se snažit váš požadavek co nejdříve posoudit a kontaktovat vás, jakmile obdržíme podklady nebo vaši žádost či stížnost. Prosíme vás však o trpělivost, neboť řešení záručních záležitostí často vyžaduje spolupráci s výrobcem. V případě reklamace nám prosím pomozte co nejpřesnějším popisem problému a případným zasláním kopií dokladů o objednávce nebo alespoň uvedením čísla objednávky, zákaznického čísla apod. Pokud od nás přesto neobdržíte odpověď do pěti dnů, kontaktujte nás prosím znovu, abychom mohli vaši záležitost vyřešit. Ve výjimečných případech se může stát, že se e-maily „zachytí“ v našich nebo vašich spamových filtrech, nebo se k vám zpráva zaslaná jiným způsobem nedostane, případně je neúmyslně přehlédnuta.

9.6. V případě otázek týkajících se servisu se obraťte na naše oddělení služeb zákazníkům takto:

Lampenwelt GmbH
Rabanusstraße 14-16
36037 Fulda
Německo
Společnost s ručením omezeným se sídlem ve Fuldě

info@lumories.cz

Naše možnosti kontaktu: https://www.lumories.cz/podpora/kontakt/

9.7. Prípadné rozšírené záruky výrobcov zakladajú výlučne nároky voči nim ako poskytovateľom záruk. Zákonné nároky na odstránenie chýb voči nám ako predajcovi zostávajú nedotknuté.

10. Oznámení o ochraně údajů

Naše postupy ochrany údajů vycházejí ze zákonných ustanovení, zejména ze spolkového zákona o ochraně údajů (BDSG) a zákona o digitálních službách (DDG), jakož i z obecného nařízení o ochraně údajů (GDPR). Podrobnosti o shromažďování a používání vašich osobních údajů naleznete v našich Ochrana osobních údajů | Lumories.cz, které také obsahují informace o úvěrových kontrolách, v rámci kterých se vypočítávají hodnoty pravděpodobnosti nezaplacení včetně údajů o vaší adrese.

11. Řešení sporů pro spotřebitele

Vždy se snažíme dosáhnout dohody se zákazníkem. Využijte náš kontakt pro služby na info@lumories.cz nebo naše další uvedené možnosti kontaktu. V souladu s § 32 odst. 3 zákona o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů (ZSPS) informujeme spotřebitele, že neuznáváme žádného poskytovatele mimosoudního řešení spotřebitelských sporů jako příslušného k řešení spotřebitelského sporu, který může spotřebitel uplatnit podle ZSPS. Jako internetový prodejce zveřejňujeme na své webové stránce elektronický odkaz na platformu pro řešení spotřebitelských sporů online (ODRP). ODRP je dostupná na tomto elektronickém odkazu: http://ec.europa.eu/odr.

12. Rozhodné právo, súdna príslušnosť

 
12.1. Na všechny právní úkony a jiné právní vztahy s námi se vztahuje české právo. V smluvních vztazích s podnikateli se neuplatňuje Úmluva OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) 

12.2. Pro všechny spory je příslušný soud v Praze. V případě sporů se spotřebiteli se v souladu s platnými právními předpisy uplatňují kogentní ustanovení o určení pravomoci v případě spotřebitelských sporů 

13. Salvatorská doložka

Pokud se některé ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek stane částečně právně neúčinným v celém rozsahu nebo pokud následně ztratí svou právní účinnost, nemá to vliv na platnost ostatních ustanovení těchto Všeobecných obchodních podmínek. Neplatné ustanovení se nahradí ustanovením zákona. Zákonná ustanovení nahrazují také všechny nepředvídané situace.

13.1. Autorská práva, odpovědnost

Všechny údaje, obrázky a informace na webové stránce představují autorské dílo chráněné autorským zákonem a nesmí být použity nebo reprodukovány bez našeho předchozího písemného souhlasu. Ochranné známky nebo značky služeb a loga jiných společností také představují chráněné duševní vlastnictví těchto společností.

Snažíme se poskytovat vhodné obrázky všech výrobků v internetovém obchodě, připouštíme však možnost nepřesnosti informací, obrázků nebo slovního materiálu v internetovém obchodě. Neustále se také snažíme zajistit, aby informace týkající se doručování byly aktuální a správné, ale někdy jsou změny tak rychlé, že okamžité opravy nejsou možné. V takových případech vás budeme o změnách informovat a umožníme vám zrušit objednávku nebo vyměnit objednaný výrobek.

Jelikož internetový obchod je otevřený každý den, celý den, někdy z technických důvodů není možný přístup nebo provoz. Nenese žádnou odpovědnost za nefunkčnost internetového obchodu z důvodu neznalosti jeho používání, za jakékoli následky nesprávného používání internetového obchodu, za nefunkčnost služby z důvodu výpadku sítě, výpadku elektrického proudu nebo jiných technických poruch, které mohou dočasně nebo i na delší období narušit používání služby.

Všeobecné obchodní podmínky platí od května2025.

Lampenwelt GmbH  

Stáhnout PDF