Pouze

Navíc až 13 % sleva!

VÝPRODEJ | Až -70 %

Technická svítidla

Filtrovat a třídit
Seřadit podle: Nejprodávanější
Barva
Místnost
Styl
Materiál
Počet žárovek
Tvar
Průměr (v cm)
Použít
Stmívatelný
Kategorie
Cena
Použít
Značka
IP kód
LED permanentně nainstalovaný
Včetně vypínače
Základní typ
Včetně dálkového ovládání
LED
Třída ochrany
Stmívač
Napájení baterií
Včetně detektoru pohybu
Systém inteligentní domácnosti
Délka (v cm)
Použít
Výška (v cm)
Použít
Hloubka (v cm)
Použít
Barva světla (seznam)
Šířka (v cm)
Použít
Je výška nastavitelná
Wattový výkon
Použít
Typ žárovky zahrnutý
Celkový světelný tok (v lm)
301 položek
2 099 Kč
DMC -4%
DMC 2 199 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
8 271 Kč
Arcchio

Spolehlivá kvalitní světla

Pro obytné a pracovní prostory

Discover Arcchio

1 222 Kč
DMC -45%
DMC 2 218 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
6 871 Kč
1 599 Kč
DMC -9%
DMC 1 768 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
816 Kč
745 Kč
DMC -42%
DMC 1 292 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
544 Kč
624 Kč
Kontakt na zákaznického poradce

Potřebujete poradit?

Využijte služeb osobního poradce

Kontaktujte nyní

849 Kč
DMC -37%
DMC 1 349 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
3 604 Kč
10 213 Kč
5 419 Kč
6 695 Kč
2 949 Kč
5 419 Kč
1 649 Kč
1 247 Kč
DMC -34%
DMC 1 909 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
Registrace newsletteru

Exkluzivní nabídky a propagační akce

Vždy aktuální zpravodaj

Zaregistrovat se nyní

1 476 Kč
2 149 Kč
799 Kč
1 053 Kč
DMC -44%
DMC 1 909 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 949 Kč
4 182 Kč
DMC -10%
DMC 4 661 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
2 591 Kč
840 Kč
DMC -47%
DMC 1 601 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
515 Kč
1 849 Kč
DMC -16%
DMC 2 202 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
Stránka

Technické osvětlení: zaměření na kvalitu světla

Praktický komerční sektor, například dílny, průmysl nebo různé užitkové prostory, jako jsou vícepodlažní parkoviště, se rovněž vyznačuje individuálním stylem. To lze popsat následovně: Instalovaný osvětlovací výrobek musí nenápadně zapadat do celkového obrazu, musí vypadat profesionálně a především musí být profesionální. V těchto oblastech jsou důležité funkční, nikoliv konstrukční vlastnosti světla. Například modelované světlo ve výrobní hale spíše způsobí potíže při obsluze stroje, než aby ji zjednodušilo. Světlo v komerčním sektoru musí efektivně osvětlovat - světlo a stíny nejsou při často nebezpečné práci se stroji na místě. Technické světlo je proto mimořádně účinné z hlediska kvality světla a mimořádně nenápadné z hlediska designu.

Komerční aplikace pro technické osvětlení

Dílny, průmysl a výroba a parkoviště: některé oblasti použití technického osvětlení již byly zmíněny. I v těchto oblastech však existují rozdíly, pokud jde o charakter svítidla. Do kategorie technického osvětlení patří například často velmi robustní a nárazuvzdorná svítidla s difuzorem pro povrchovou montáž. K dispozici jsou také světelné lišty a bodové světlomety. Ty často používají halogenidové výbojky, které poskytují optimální světlo s odpovídající dlouhou životností světelného zdroje. Výstavní prostory a průmyslové dílny osvětlují reflektory s vysokým světlem. U zapuštěných žaluziových svítidel je situace poněkud odlišná. Díky téměř úplné absenci oslnění jsou vhodné i pro kancelářské prostory, kde platí příslušné předpisy pro osvětlení. Také kadeřnické salony používají žaluziová svítidla, aby dosáhly neoslňujícího osvětlení pro zákazníky.

Vlastnosti technického světla podporující prodej

Jak již bylo zmíněno, k optimalizaci osvětlení se používá technické osvětlení. Optimální osvětlení však neznamená vždy maximální osvětlení bez stínů. Naopak: do komerčního využití se počítá i plocha obchodu. A jde především o osvětlení podporující prodej. Tím se zvýrazní zajímavé prodejní plochy a například středová ulička se při poměrně slabém osvětlení odsouvá do pozadí. Tím je celá prodejní plocha strukturována a pohled zákazníka je nasměrován na nabídky, které ho zajímají.