Navíc až 14 % sleva!

VÁNOČNÍ SLEVY | Až -65 %

Technická svítidla

Filtrovat a třídit
Seřadit podle: Nejprodávanější
Barva
Místnost
Styl
Materiál
Počet žárovek
Tvar
Průměr (v cm)
Použít
Stmívatelný
Kategorie
Cena
Použít
Značka
IP kód
Celkový světelný tok (v lm)
Včetně vypínače
LED
Třída ochrany
LED permanentně nainstalovaný
Včetně dálkového ovládání
Základní typ
Typ žárovky zahrnutý
Barva světla (seznam)
Je výška nastavitelná
Včetně detektoru pohybu
Stmívač
Napájení baterií
Systém inteligentní domácnosti
Výška (v cm)
Použít
Délka (v cm)
Použít
Hloubka (v cm)
Použít
Šířka (v cm)
Použít
Wattový výkon
Použít
358 položek
5 949 Kč
DMC -7%
DMC 6 440 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
6 349 Kč
DMC -24%
DMC 8 451 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
4 399 Kč
DMC -13%
DMC 5 108 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
14 999 Kč
90 Kč
DMC -10%
DMC 100 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
762 Kč
18 402 Kč
DMC -16%
DMC 22 144 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
7 189 Kč
6 610 Kč
DMC -33%
DMC 9 870 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
3 099 Kč
DMC -20%
DMC 3 896 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
3 853 Kč
4 149 Kč
DMC -8%
DMC 4 537 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 899 Kč
13 999 Kč
DMC -5%
DMC 14 841 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 035 Kč
DMC -20%
DMC 1 294 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
2 099 Kč
18 204 Kč
3 973 Kč
DMC -10%
DMC 4 428 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 633 Kč
524 Kč
1 449 Kč
799 Kč
2 249 Kč
1 658 Kč
DMC -20%
DMC 2 072 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 865 Kč
DMC -20%
DMC 2 332 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 696 Kč
DMC -31%
DMC 2 465 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
2 349 Kč
899 Kč
16 692 Kč
3 273 Kč
1 899 Kč
2 599 Kč
1 905 Kč
16 075 Kč
8 947 Kč
10 213 Kč

Technické osvětlení: zaměření na kvalitu světla

Praktický komerční sektor, například dílny, průmysl nebo různé užitkové prostory, jako jsou vícepodlažní parkoviště, se rovněž vyznačuje individuálním stylem. To lze popsat následovně: Instalovaný osvětlovací výrobek musí nenápadně zapadat do celkového obrazu, musí vypadat profesionálně a především musí být profesionální. V těchto oblastech jsou důležité funkční, nikoliv konstrukční vlastnosti světla. Například modelované světlo ve výrobní hale spíše způsobí potíže při obsluze stroje, než aby ji zjednodušilo. Světlo v komerčním sektoru musí efektivně osvětlovat - světlo a stíny nejsou při často nebezpečné práci se stroji na místě. Technické světlo je proto mimořádně účinné z hlediska kvality světla a mimořádně nenápadné z hlediska designu.

Komerční aplikace pro technické osvětlení

Dílny, průmysl a výroba a parkoviště: některé oblasti použití technického osvětlení již byly zmíněny. I v těchto oblastech však existují rozdíly, pokud jde o charakter svítidla. Do kategorie technického osvětlení patří například často velmi robustní a nárazuvzdorná svítidla s difuzorem pro povrchovou montáž. K dispozici jsou také světelné lišty a bodové světlomety. Ty často používají halogenidové výbojky, které poskytují optimální světlo s odpovídající dlouhou životností světelného zdroje. Výstavní prostory a průmyslové dílny osvětlují reflektory s vysokým světlem. U zapuštěných žaluziových svítidel je situace poněkud odlišná. Díky téměř úplné absenci oslnění jsou vhodné i pro kancelářské prostory, kde platí příslušné předpisy pro osvětlení. Také kadeřnické salony používají žaluziová svítidla, aby dosáhly neoslňujícího osvětlení pro zákazníky.

Vlastnosti technického světla podporující prodej

Jak již bylo zmíněno, k optimalizaci osvětlení se používá technické osvětlení. Optimální osvětlení však neznamená vždy maximální osvětlení bez stínů. Naopak: do komerčního využití se počítá i plocha obchodu. A jde především o osvětlení podporující prodej. Tím se zvýrazní zajímavé prodejní plochy a například středová ulička se při poměrně slabém osvětlení odsouvá do pozadí. Tím je celá prodejní plocha strukturována a pohled zákazníka je nasměrován na nabídky, které ho zajímají.