Pouze

Nákupní dny | Navíc až 13 % sleva!

Nákupní dny | Až -70 %

Technická svítidla

Filtrovat a třídit
Filtrovat & třídit 0
Seřadit podle: Nejprodávanější
Barva
Místnost
Styl
Materiál
Počet žárovek
Tvar
Průměr (v cm)
Použít
Stmívatelný
Cena
Použít
Značka
IP kód
Vyrobeno v Německu
Včetně vypínače
Základní typ
LED permanentně nainstalovaný
Napájení baterií
LED
Stmívač
Včetně dálkového ovládání
Třída ochrany
Včetně detektoru pohybu
Systém inteligentní domácnosti
Délka (v cm)
Použít
Hloubka (v cm)
Použít
Výška (v cm)
Použít
Barva světla (seznam)
Je výška nastavitelná
Wattový výkon
Použít
Typ žárovky zahrnutý
Celkový světelný tok (v lm)
306 položek
Filtr
515 Kč
8 374 Kč
3 383 Kč
DMC -10%
DMC 3 759 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 761 Kč
1 399 Kč
DMC -10%
DMC 1 554 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
624 Kč
1 849 Kč
1 849 Kč
DMC -16%
DMC 2 202 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
2 899 Kč
1 036 Kč
DMC -20%
DMC 1 295 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
8 271 Kč
2 449 Kč
3 759 Kč
2 228 Kč
6 499 Kč
DMC -16%
DMC 7 775 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 658 Kč
DMC -20%
DMC 2 073 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 937 Kč
849 Kč
DMC -37%
DMC 1 349 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 036 Kč
1 399 Kč
DMC -22%
DMC 1 813 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
27 460 Kč
1 905 Kč
7 636 Kč
1 554 Kč
1 554 Kč
1 696 Kč
DMC -31%
DMC 2 465 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
31 699 Kč
DMC -32%
DMC 46 668 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 099 Kč
9 904 Kč
DMC -15%
DMC 11 654 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
812 Kč
8 099 Kč
DMC -9%
DMC 8 926 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
4 103 Kč
5 419 Kč
1 649 Kč
777 Kč
829 Kč
2 249 Kč
9 102 Kč
2 099 Kč
Stránka

Technické osvětlení: zaměření na kvalitu světla

Praktický komerční sektor, například dílny, průmysl nebo různé užitkové prostory, jako jsou vícepodlažní parkoviště, se rovněž vyznačuje individuálním stylem. To lze popsat následovně: Instalovaný osvětlovací výrobek musí nenápadně zapadat do celkového obrazu, musí vypadat profesionálně a především musí být profesionální. V těchto oblastech jsou důležité funkční, nikoliv konstrukční vlastnosti světla. Například modelované světlo ve výrobní hale spíše způsobí potíže při obsluze stroje, než aby ji zjednodušilo. Světlo v komerčním sektoru musí efektivně osvětlovat - světlo a stíny nejsou při často nebezpečné práci se stroji na místě. Technické světlo je proto mimořádně účinné z hlediska kvality světla a mimořádně nenápadné z hlediska designu.

Komerční aplikace pro technické osvětlení

Dílny, průmysl a výroba a parkoviště: některé oblasti použití technického osvětlení již byly zmíněny. I v těchto oblastech však existují rozdíly, pokud jde o charakter svítidla. Do kategorie technického osvětlení patří například často velmi robustní a nárazuvzdorná svítidla s difuzorem pro povrchovou montáž. K dispozici jsou také světelné lišty a bodové světlomety. Ty často používají halogenidové výbojky, které poskytují optimální světlo s odpovídající dlouhou životností světelného zdroje. Výstavní prostory a průmyslové dílny osvětlují reflektory s vysokým světlem. U zapuštěných žaluziových svítidel je situace poněkud odlišná. Díky téměř úplné absenci oslnění jsou vhodné i pro kancelářské prostory, kde platí příslušné předpisy pro osvětlení. Také kadeřnické salony používají žaluziová svítidla, aby dosáhly neoslňujícího osvětlení pro zákazníky.

Vlastnosti technického světla podporující prodej

Jak již bylo zmíněno, k optimalizaci osvětlení se používá technické osvětlení. Optimální osvětlení však neznamená vždy maximální osvětlení bez stínů. Naopak: do komerčního využití se počítá i plocha obchodu. A jde především o osvětlení podporující prodej. Tím se zvýrazní zajímavé prodejní plochy a například středová ulička se při poměrně slabém osvětlení odsouvá do pozadí. Tím je celá prodejní plocha strukturována a pohled zákazníka je nasměrován na nabídky, které ho zajímají.