Pouze

Navíc až 13 % sleva!

KUP TEĎ | Až -65 %

Technická svítidla

Filtrovat a třídit
Filtrovat & třídit 0
Seřadit podle: Nejprodávanější
Barva
Místnost
Styl
Materiál
Počet žárovek
Tvar
Průměr (v cm)
Použít
Stmívatelný
Kategorie
Cena
Použít
Značka
IP kód
Včetně vypínače
Základní typ
LED permanentně nainstalovaný
LED
Včetně dálkového ovládání
Třída ochrany
Napájení baterií
Včetně detektoru pohybu
Stmívač
Systém inteligentní domácnosti
Délka (v cm)
Použít
Barva světla (seznam)
Šířka (v cm)
Použít
Hloubka (v cm)
Použít
Výška (v cm)
Použít
Je výška nastavitelná
Wattový výkon
Použít
Typ žárovky zahrnutý
Celkový světelný tok (v lm)
298 položek
Filtr
1 943 Kč
1 360 Kč
11 699 Kč
11 385 Kč
DMC -12%
DMC 12 938 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
5 322 Kč
2 072 Kč
3 853 Kč
4 998 Kč
6 349 Kč
DMC -24%
DMC 8 451 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 424 Kč
9 503 Kč
17 710 Kč
1 449 Kč
1 905 Kč
1 099 Kč
7 682 Kč
2 099 Kč
829 Kč
1 899 Kč
3 853 Kč
5 949 Kč
DMC -7%
DMC 6 440 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
16 075 Kč
11 699 Kč
1 499 Kč
12 467 Kč
DMC -10%
DMC 13 853 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
6 154 Kč
DMC -5%
DMC 6 479 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
20 399 Kč
6 464 Kč
6 749 Kč
DMC -23%
DMC 8 756 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 749 Kč
595 Kč
4 799 Kč
DMC -7%
DMC 5 159 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 684 Kč
19 253 Kč
4 399 Kč
DMC -13%
DMC 5 108 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
12 467 Kč
DMC -10%
DMC 13 853 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
1 554 Kč
9 102 Kč
1 499 Kč
DMC -6%
DMC 1 606 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
4 103 Kč
1 554 Kč
3 273 Kč
8 099 Kč
DMC -9%
DMC 8 926 Kč
DMC je výrobcem doporučená maloobchodní cena produktu.
9 699 Kč
2 349 Kč
4 149 Kč

Technické osvětlení: zaměření na kvalitu světla

Praktický komerční sektor, například dílny, průmysl nebo různé užitkové prostory, jako jsou vícepodlažní parkoviště, se rovněž vyznačuje individuálním stylem. To lze popsat následovně: Instalovaný osvětlovací výrobek musí nenápadně zapadat do celkového obrazu, musí vypadat profesionálně a především musí být profesionální. V těchto oblastech jsou důležité funkční, nikoliv konstrukční vlastnosti světla. Například modelované světlo ve výrobní hale spíše způsobí potíže při obsluze stroje, než aby ji zjednodušilo. Světlo v komerčním sektoru musí efektivně osvětlovat - světlo a stíny nejsou při často nebezpečné práci se stroji na místě. Technické světlo je proto mimořádně účinné z hlediska kvality světla a mimořádně nenápadné z hlediska designu.

Komerční aplikace pro technické osvětlení

Dílny, průmysl a výroba a parkoviště: některé oblasti použití technického osvětlení již byly zmíněny. I v těchto oblastech však existují rozdíly, pokud jde o charakter svítidla. Do kategorie technického osvětlení patří například často velmi robustní a nárazuvzdorná svítidla s difuzorem pro povrchovou montáž. K dispozici jsou také světelné lišty a bodové světlomety. Ty často používají halogenidové výbojky, které poskytují optimální světlo s odpovídající dlouhou životností světelného zdroje. Výstavní prostory a průmyslové dílny osvětlují reflektory s vysokým světlem. U zapuštěných žaluziových svítidel je situace poněkud odlišná. Díky téměř úplné absenci oslnění jsou vhodné i pro kancelářské prostory, kde platí příslušné předpisy pro osvětlení. Také kadeřnické salony používají žaluziová svítidla, aby dosáhly neoslňujícího osvětlení pro zákazníky.

Vlastnosti technického světla podporující prodej

Jak již bylo zmíněno, k optimalizaci osvětlení se používá technické osvětlení. Optimální osvětlení však neznamená vždy maximální osvětlení bez stínů. Naopak: do komerčního využití se počítá i plocha obchodu. A jde především o osvětlení podporující prodej. Tím se zvýrazní zajímavé prodejní plochy a například středová ulička se při poměrně slabém osvětlení odsouvá do pozadí. Tím je celá prodejní plocha strukturována a pohled zákazníka je nasměrován na nabídky, které ho zajímají.