:format(jpeg))
Partnerství pro útulnost a kvalitu světla
Referenční projekt Coffee FellowsLumories.pro podporuje firemní filozofii největšího německého řetězce kaváren správným osvětlením a připravuje půdu pro dlouhodobé partnerství. Díky řešení osvětlení na míru vytváří Lumories.pro příjemnou atmosféru, která odráží hodnoty značky řetězce a nabízí hostům výjimečný zážitek. Kromě estetické složky klade společnost důraz na energetickou účinnost, udržitelnost a funkčnost - faktory, které jsou rozhodující pro úspěch a budoucí životaschopnost provozovatele kavárny. Výsledkem je koncept osvětlení, který nejen zdůrazňuje identitu značky, ale také poskytuje zaměstnancům příjemné pracovní prostředí.
Zákazník
- Coffee Fellows GmbH
- Největší řetězec kaváren v Německu
- 238 obchodů, 1 hotel, 3 pobočky v Asii
Cíle
- Flexibilita díky zaměnitelnosti žárovek
- Ekologický koncept díky použití technologie LED
- Kvalita a intenzita světla podporující firemní identitu
Výsledky
- CRI > 90, teplá bílá světlo o teplotě 2 700 Kelvinů
- Shodné lampy s industriálním vzhledem
- Dlouhodobé, závazné partnerství se stálou dostupností vybraného zboží
:format(jpeg))
Výchozí situace
Coffee Fellows je největší síť kaváren v Německu, kterou poznáte na nádražích, letištích, čerpacích stanicích, v nákupních centrech a na pěších zónách v centrech našich měst. V současné době je pod názvem Coffee Fellows provozováno 269 kaváren a jejich počet se neustále zvyšuje. Od roku 2019 byly otevřeny dokonce 3 pobočky v Mongolsku a nyní je úspěšně provozován také hotel v Dortmundu. Při tomto růstu potřebovala franšízová společnost spolehlivého partnera pro rozšiřování nových poboček a údržbu stávajících prodejen.
Vyžaduje to silné partnerství, které nabízí spolehlivé služby přizpůsobené potřebám zákazníka, a také partnerství, které rozumí poslání zákazníka a naplňuje ho správným sortimentem výrobků.
:format(jpeg))
Realizace projektu
Společnost Lampenwelt Professional splnila tyto požadavky ve dvou ohledech. Na jedné straně slouží Lumories.pro svým sortimentem stylu společnosti a správnou volbou světla podporuje koncepci zákazníka: "Cítit se jako doma". Je to proto, že atmosféra vytvořená světlem je velmi důležitým nástrojem pro vytvoření útulné atmosféry na veřejném místě. Například "Cozy Light" se používá ve všech obchodech. S CRI > 90 a hodnotou 2 700 Kelvinů vytváří krásné, teplé bílé světlo, které vybízí k posezení.
:format(jpeg))
Výsledek
Díky široké nabídce na Lumories.pro se stylu meze nekladou. Pro každého zákazníka vždy najdeme to správné řešení a kromě svítidel přizpůsobujeme také lampy a světlo tak, aby splňovaly cíle našich zákazníků. Ve všech pobočkách Coffee Fellows se také díky osvětlení daří posilovat dobrý pocit zákazníka a vytvářet útulné místo, kde se cítí jako doma. Abychom zajistili konzistentní podporu firemní kultury a designu, dbáme na to, aby každá prodejna mohla být vybavena stejnými lampami a svítidly - bez ohledu na to, kde a kdy!
Závěr
Takové partnerství nám otevírá cestu k novému pojetí služeb. Dlouhodobá partnerství jsou živnou půdou pro nápady a perspektivní spolupráci, ze které mají prospěch obě strany. Světlo je naše vášeň a v projektech, jako je tento, vidíme na každém zákazníkovi, který si v Coffee Fellows odpočine a vychutná si svůj nápoj, že naše práce může mít velký význam, i když je to jen příjemná chvíle u šálku kávy.





























